ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ.
1.1. Психологічний аналіз основних наукових підходів до вивчення соціальної перцепції та її механізмів
1.2. Міжособистісна перцепція та психологічні чинники її актуалізації.
1.3. Вікові особливості міжособистісної перцепції суб'єктів взаємодії
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ ПРОЯВІВ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
2.1. Методичне забезпечення вивчення міжособистісної перцепції учнів старших класів.
2.2. Динамічні та змістові показники перцептивного образу старшокласників
2.3. Характеристика рівнів міжособистісної перцепції учнів старших класів за віковою та гендерною ознакою
2.4. Динаміка соціально-психологічних чинників міжособистісної перцепції старшокласників
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ
МЕТОДИЧНІ ЗАСОБИ РОЗВИТКУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ.
3.1. Психологічна програма розвитку емоційного відгукування як детермінанти міжособистісної перцепції старшокласників
3.2. Динаміка Я-образу та образу іншого в структурі міжособистісної перцепції старшокласників.
3.3. Методичні рекомендації з розвитку міжособистісної перцепції учнів старших класів.
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922