ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АДАПТАЦІЯ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Дефініції основних понять дослідження
1.2. Процес адаптації як педагогічна проблема.
1.3. Особливості практичної підготовки молодих педагогів природничих дисциплін до професійної діяльності
1.4. Рівень готовності молодих вчителів природничих дисциплін до професійної діяльності
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО РОБОТИ В ШКОЛІ.
2.1. Спрямування педагогічної діяльності молодих вчителів на усвідомлення цілей адаптації
2.2. Функціональне педагогічне управління адаптацією молодих вчителів природничих дисциплін до роботи в школі .
2.3. Особистісно-орієнтований підхід до організації процесу адаптації молодих вчителів .
2.4. Системність в організації процесу професійної адаптації вчителів природничих дисциплін
2.5. Результати експериментальної роботи та їх аналіз
Висновки до другого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922