ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРЕДМЕТ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Психолого-педагогічні аспекти навчання хвильових і квантових властивостей світла з використанням комп'ютерних технологій
1.2. Розвиток змісту і методики навчання хвильової і квантової оптики в останні десятиріччя
1.3. Аналіз сучасного стану розвитку методики навчання хвильової і квантової оптики: досягнення і проблеми
1.4. Комп'ютерні технології навчання хвильової і квантової оптики.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ХВИЛЬОВОЇ І КВАНТОВОЇ ОПТИКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.
2.1. Поняття методичної системи навчання хвильової і квантової оптики
із застосуванням комп'ютерних технологій
2.2. Методична підсистема навчання хвильової оптики (на рівні стандарту)
із застосуванням комп'ютерних технологій
2.2.1. Вступ до теми "Хвильова і квантова оптика"
2.2.2. Відбивання і заломлення світла. Закон В. Снелля
2.2.3. Урок розв'язання задач з теми " Відбивання і заломлення світла. Закон В.Снелля"
2.2.4. Дисперсія і поляризація світла. Оптичний дисперсійний спектр світла
2.2.5. Інтерференція і дифракція світла
2.2.6. Методика проведення лабораторної роботи "Спостереження інтерференції та дифракції світла" з використанням комп'ютерних технологій навчання
2.3. Методична підсистема навчання квантової оптики із застосуванням комп'ютерних технологій
2.3.1. Квантові властивості світла. Фотон
2.3.2. Фотоефект. Рівняння фотоефекту
2.3.3. Люмінесценція. Квантові генератори
2.3.4. Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла .
2.3.5. Залік з теми "Хвильова і квантова оптика"
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ І РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГОЕКСПЕРИМЕНТУ
3.1. Завдання педагогічного експерименту
3.2. Організація та етапи проведення педагогічного експерименту
3.3. Аналіз результатів педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922