Ви є тут

Формування експериментальних умінь і навичок учнів у процесі вивчення електродинаміки в умовах сучасного освітнього середовища

Автор: 
Ментова Наталія Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003556
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ
СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА З
ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
1.1. Формування сучасного освітнього середовища
навчання фізики в загальноосвітній школі
1.2. Методичні основи формування експериментальних вмінь
і навичок учнів у процесі навчання фізики
1.3. Компетентнісно орієнтований підхід до
формування експериментальних умінь і навичок учнів у процесі
вивчення електродинаміки
1.4. Застосування комп’ютера у навчальному процесі з фізики
1.5. Особливості методики експериментального супроводу
вивчення електродинаміки в загальноосвітній школі
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ  2. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ
ВМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОДИНАМІКИ В ОСНОВНІЙ І
СТАРШІЙ ШКОЛІ
2.1. Формування експериментального досвіду школярів
у процесі вивчення питань електродинаміки в основній школі
2.1.1. Принципи і методи формування експериментальних
вмінь і навичок учнів в основній школі як пропедевтичного
етапу їх експериментальної діяльності в старшій школі.
2.1.2. Інтегрований підхід до забезпечення умов
формування експериментальних умінь і навичок учнів
у процесі вивчення фізики.
2.1.3. Складання електричних кіл.
2.2. Ергономічний підхід до формування експериментальних умінь
і навичок у процесі вивчення електродинаміки в старшій школі
2.3. Методичні особливості організації експериментальних
завдань з фізики в умовах диференційованого навчання у старшій
школі
2.3.1. Модернізація змісту експериментальних завдань
в аспекті забезпечення розвитку творчої діяльності учнів.
2.3.2. Перенесення вмінь і навичок, сформованих у процесі
вивчення електродинаміки, до експериментального вивчення інших
розділів фізики.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
3.1. Організація проведення педагогічного експерименту
3.2. Аналіз результатів експериментального навчання
3.3. Експериментальна оцінка удосконаленого експерименту
та запропонованої методики
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК