ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
1.1. Індивідуальний стиль діяльності як наукова проблема.1.2. Вимоги до індивідуальності педагога та типологія індивідуальних стилів діяльності.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ
ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
2.1. Творчість як основний компонент поетапного формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії
2.2. Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ПО ФОРМУВАННЮ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ.
3.1. Діагностика рівнів сформованості індивідуального стилю діяльності педагогів-хореографів та майбутніх учителів хореографії
3.2. Впровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії на основі комплексу творчих завдань
3.3. Аналіз результатів експериментуВисновки до третього
розділу.ВИСНОВКИ ДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922