ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ
УЧНЯМИ
1.1. Проблема обдарованості й творчості в дослідженнях вітчизняних та
зарубіжних учених
1.2. Особистісний потенціал обдарованої дитини
1.3. Психолого-педагогічні умови розвитку обдарованості у підлітків
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ
УЧНЯМИ
2.1. Теоретичне обґрунтування підготовки творчого вчителя до роботи
з обдарованими учнями
2.1.1. Концепція підготовки майбутніх учителів біології до роботи з
обдарованими учнями основної школи
2.2. Аналіз навчальних планів та програм з предметів біологічного циклу
університетів у контексті підготовки майбутніх учителів біології до роботи
з обдарованими учнями
2.3. Зміст та структура навчальної програми авторського спецкурсу для студентів
біологічних спеціальностей „Підготовка вчителя біології до роботи з
обдарованими дітьми”
2.4. Навчально-методичний комплект посібників як умова підготовки творчого
вчителя
2.5. Інноваційні технології у підготовці творчого вчителя біології до роботи
з обдарованими учнями
2.5.1. Технології інтерактивного навчання у підготовці творчого вчителя
біології
2.5.2. Особливості використання нових інформаційних технологій у підготовці
творчого вчителя біології
2.5.3. Дослідницька робота у підготовці майбутніх учителів біології до роботи
з обдарованими учнями
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
3.1. Організація педагогічного дослідження та методика проведення дослідницької
роботи
3.2. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922