ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ І ПРАКТИЦІ
1.1. Феномен поняття "ґендер" і передумови виникнення ґендерного підходу у педагогічній науці1.2. Особливості розвитку ґендерних досліджень в Україні 1.3. Стратегії впровадження та проблеми реалізації ґендерного підходу у фаховій підготовці студентів гуманітарних спеціальностей Висновки до
розділу І
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ III-IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ТА ЇХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
2.1. Розробка педагогічних умов реалізації ґендерного підходу у фаховій підготовці студентів гуманітарних спеціальностей2.2. Модель реалізації ґендерного підходу у фаховій підготовці студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів 2.3. Аналіз результатів формувального експерименту та діагностика ефективності розробленої моделіВисновки до
розділу 2.ВИСНОВКИ СПИСОК
- Київ+380960830922