Зміст
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
1.1. Проблема професійної підготовки виробничого персоналу в педагогічній науці
1.2. Історико-педагогічний аспект розвитку початкової професійної освіти.1.3. Обґрунтування основних понять дослідження.Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В РОСІЙСЬКІЙ ФЕДЕРАЦІЇ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
2.1. Вплив ринкової економіки на трансформацію систем підготовки
кваліфікованих робітників.
2.2. Основні етапи становлення і розвитку початкової професійної освіти у - рр.
2.3. Державна політика Російської Федерації в галузі початкової професійної
освіти: законодавчий аспект
2.4. Педагогічний аналіз російської моделі децентралізації початкової
професійної освіти
2.5. Регіональні особливості професійної підготовки кваліфікованих
робітників в умовах децентралізації.
2.5.1. Тенденції розвитку початкової професійної освіти в регіонах.2.5.2. Соціальне партнерство в сфері регулювання ринків праці та освітніх послуг.
2.6. Науково-методичне забезпечення розвитку початкової професійної
освіти в умовах децентралізації.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ПОДІБНЕ І ВІДМІННЕ В НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМАХ
ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ УКРАЇНИ І
РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ.
3.1. Структура системи підготовки кваліфікованих робітників.3.2. Концептуальні засади децентралізації професійної підготовки
кваліфікованих робітників в умовах ринкової економіки
3.3. Можливості використання прогресивних ідей російського досвіду
в модернізації системи професійно-технічної освіти України.
Висновки до третього
розділуВИСНОВКИ.ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922