ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.1.1. Застосування інформаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу як психолого-педагогічна проблема.1.2. Роль інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови .1.3. Особливості використання програмно-педагогічних засобів у навчальному процесі1.4. Модель застосування інформаційних технологій у процесі навчання студентів іноземної мови Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ2.1. Обґрунтування педагогічних умов застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови.2.1.1. Забезпечення інноваційної спрямованості навчального процесу2.1.2. Формування готовності студентів до використання інформаційних технологій2.1.3. Формування вмінь пізнавальної самостійності у майбутніх учителів іноземної мови2.2. Організація та проведення педагогічного експерименту.2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження. Висновки до
розділу 2ВИСНОВКИ.ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922