ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ . . . . . . . . . . . . .
1.1. Педагогічна сутність та завдання професійного самовдосконалення у підготовці майбутнього вчителя музики . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Сучасний стан досліджень професійного самовдосконалення у контексті розв'язання проблеми підготовки майбутніх учителів музики . . .
1.3. Теоретико-методологічний аналіз засобів розвитку творчості майбутніх учителів музики як передумови професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки з першого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ.
2.1. Методика діагностики прояву та динаміки функціонування професійного самовдосконалення у системі підготовки майбутніх учителів музики. . . . . . . . . .
2.2. Педагогічна сутність критеріїв, показників і рівнів професійного самовдосконалення студентів у контексті фахової підготовки вчителів музики. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Особливості змістового та організаційно-методичного супроводу формування умов професійного самовдосконалення майбутнього вчителя музики
2.4. Порівняльний аналіз динаміки показників професійного самовдосконалення майбутніх учителів музики в умовах традиційної та експериментальної систем освіти. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки з другого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК
- Київ+380960830922