Ви є тут

Підготовка майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів.

Автор: 
Звєкова Вікторія Корніївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000841
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Організація здоров'язберігаючого дозвілля школярів
як педагогічна проблема
1.1. Науково-теоретичні підходи дослідження проблеми
організації здоров'язберігаючого дозвілля.
1.2. Психолого-педагогічна сутність феномена "здоров'язберігаюче
дозвілля школярів"
1.3. Компонентно-структурний аналіз здоров'язберігаючого
дозвілля школярів
Висновки з
розділу І
Розділ ІІ. Теоретичні засади забезпечення готовності студентів
до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів.
2.1. Сутність готовності студентів до організації здоров'язберігаючого
дозвілля школярів
2.2. Аналіз критеріїв, показників, характеристика рівнів
готовності майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого
дозвілля школярів
2.3. Діагностування стану готовності майбутніх учителів до
організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів
Висновки з
розділу ІІ
Розділ ІІІ. Експериментальна модель підготовки майбутніх
учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів
3.1. Загальна характеристика структурно-функціональної моделі
формування готовності студентів до організації здоров'язберігаючого
дозвілля школярів .
3.2. Аналіз дидактичної потужності методів експериментальної моделі
у ході реалізації педагогічних умов.
3.2.1. Активізація пізнавальної діяльності студентів бакалаврату
та магістратури у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу як
засобу формування індивідуального наукового фонду
майбутніх учителів
3.2.2. Оптимізація тренінгової діяльності зі студентами в ході
роботи проблемних груп щодо поетапного оволодіння
технологіями організації здоров'язберігаючого дозвілля.
3.2.3. Використання потенціалу педагогічної практики з метою
забезпечення самостійності продуктивної діяльності студентів
з удосконалення дозвіллєвого здоров'язбереження учнів.
3.3. Результати сформованості готовності студентів до початку
й після закінчення формувального експерименту.
Висновки з
розділу ІІІ.
Висновки.
Список