ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ І ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ М.О. КОРФА
1.1. Аналіз стану і напрями дослідженості проблеми в історико-педагогічній ретроспективі та сучасності.
1.2. Біографічний контекст формування та розвитку педагогічних поглядів М.О. Корфа
1.3. Основні методологічні положення педагогічної і просвітницької діяльності М.О. Корфа.
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО - ПРИКЛАДНА ПЕДАГОГІЧНА І ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ М.О. КОРФА В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ТА ОСВІТИ
2.1. Модель земської народної школи в методичному посібнику М.О. Корфа "Русская начальная школа"().
2.2. Принципи загальнопедагогічних та дидактичних праць М.О. Корфа
2.3. Роль практики у становленні педагогічної і просвітницької діяльності
М.О. Корфа .
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 3. НОВАТОРСТВО В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ М.О. КОРФА.
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922