Ви є тут

Підвищення ефективності використання рухомого складу метрополітену шляхом удосконалення методів контролю експлуатаційних характеристик

Автор: 
Сіроклин Іван Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001038
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ Аналіз шляхів підвищення ефективності
використання рухомого складу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Ефективність контролю технічного стану рухомого складу. . .
1.2. Використання та технічне обслуговування вагонів метрополітену . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Методи удосконалення та оптимізації елементів системи технічного обслуговування . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.4. Опосередкований контроль експлуатаційних характеристик. .
1.5. Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ Теоретичні основи контролю впливу експлуатаційних
характеристик на технічний стан рухомого складу. . . . . . . . . .
2.1. Оцінка істотності впливу значень експлуатаційних
факторів на технічний стан вагонів метрополітену . . . . . . . . .
2.2. Математичне підґрунтя опосередкованого контролю експлуатаційних характеристик . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Обґрунтування граничних значень параметрів
експлуатаційних характеристик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.4. Модель впливу експлуатаційних характеристик на статистику відмов рухомого складу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.5. Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ Удосконалення методів контролю значень
експлуатаційних характеристик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Розробка методу опосередкованого повагонного контролю експлуатаційних характеристик рухомого складу . . . . . . . . . .
3.2. Опосередкований контроль швидкості руху поїзда . . . . . . . .
3.3. Удосконалення методу розрахунку рівня завантаженості вагонів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.4. Взаємодія методів контролю експлуатаційних
характеристик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.5. Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ Обгрунтування доцільності впроваження
удосконалених методів контролю значень
експлуатаційних характеристик . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1. Математичне моделювання вливу експлуатаційних характеристик на статистику відмов рухомого складу . . . . .
4.2. Натурні випробування опосередкованого методу
визначення швидкості руху поїздів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.3. Оцінка резервів підвищення ефективності використання рухомого складу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.4. Визначення очікуваного економічного ефекту від
впровадження розроблених заходів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.5. Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК