З М І С Т
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬВСТУП-
РОЗДІЛ І. Теоретико-методичні засади навчання правознавства із використанням ІКТ-1.Функціональні можливості ІКТ у навчанні-1.Умови ефективного застосування ІКТ у процесі навчання основ правознавства-1.Організація навчання дев'ятикласників на уроках правознавства з використанням ІКТ-1.Аналіз стану вивчення основ правознавства в масовій практиці школи-ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ І-
РОЗДІЛ ІІ. Організація експериментального навчання основ правознавства з використанням ІКТ-2.Відбір та структурування змісту навчального матеріалу з основ правознавства для застосування ІКТ-2.Авторська методика застосування ІКТ на уроках основ правознавства-2. Перебіг та результати експериментального навчання-ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ ІІ-ВИСНОВКИ-СПИСОК
- Київ+380960830922