ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
1.1. Фізичне здоров'я майбутніх учителів як соціально-педагогічна проблема
1.2. Роль самовдосконалення у зміцненні фізичного здоров'я майбутніх учителів
1.3. Структура, критерії та рівні готовності майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
2.1. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення.
2.2. Організація та проведення формувального експерименту.
2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження.
Висновки до другого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922