ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНІКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
1.1. Теоретичні основи забезпечення професійної підготовки майбутнього вчителя
1.2. Дидактичні засади формування педагогічної техніки майбутнього вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу
1.3. Обґрунтування тренінгових механізмів у навчанні педагогічній техніці майбутніх учителів трудового навчання
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТРЕНІНГОВИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНІКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
2.1. Забезпечення структури та змісту дидактичної моделі оволодіння педагогічною технікою
2.2. Реалізація можливостей професійної підготовки у забезпеченні педагогічної техніки студентів
2.3. Методика використання тренінгових механізмів у навчанні студентів педагогічній техніці
2.4. Аналіз та оцінка експериментальних даних
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922