ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЕСТЕТИКИ КІНЕМАТО-ГРАФУ В СУЧАСНІЙ ІСПАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ
1.1. Становлення інтерактивних стосунків кінематографу і літератури.
1.2. Шляхи трансформації іспанської літератури внаслідок взаємодії з мистецтвом кіно у першій половині ХХ -го ст.
1.3. Трансформація механізмів сприйняття дійсності під впливом екранних технологій (друга половина ХХ-го ст.)
РОЗДІЛ 2. МОДИФІКАЦІЯ ЗМІСТОВО-ФОРМАЛЬНИХ СТРУКТУР ПІД ВПЛИВОМ КІНЕМАТОГРАФУ У ТВОРАХ ІСПАНСЬКИХ АВТОРІВ -х рр.
2.1. Кінематографічний інтертекст і художні структури у прозі А. Переса-Реверте (роман "Клуб Дюма")
2.2. Екранна культура як формотворчий чинник світовідчуття у художній системі романів Х. Мадрида і Х. А.Маньяса
2.3. Особистість на шляху до звільнення від влади екранної культури: романні варіанти Р. Лоріги та Е. Ліндо
РОЗДІЛ 3. КІНЕМАТОГРАФІЧНІ КОНТЕКСТИ РОМАНІВ
Х. СЕРКАСА, Х. МАРСЕ ТА Е. ВІЛА-МАТАСА ТА ЇХНІЙ
ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕРСОНАЖІВ
3.1. "Чорний фільм" (film noir) як модель світобачення:
роман Х. Серкаса "У череві кита"
3.2. Ностальгія за кінематографом: онтологічна невпевненість персонажів у текстах Х. Марсе та Е. Віла-Матаса
ВИСНОВКИ
СПИСОК