Ви є тут

Формування професійних якостей майбутнього соціолога у процесі контекстного навчання

Автор: 
Марчук Ірина Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002466
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО СОЦІОЛОГА
1.1. Особливості професійної підготовки майбутнього соціолога в зарубіжних та вітчизняних вищих навчальних закладах
1.2. Наукові підходи до розуміння сутності професійних якостей майбутнього соціолога
1.3. Система професійних якостей майбутнього соціолога
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО СОЦІОЛОГА У ПРОЦЕСІ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Орієнтація професійної підготовки майбутнього соціолога
на концептуальну модель формування його професійних якостей у процесі контекстного навчання
2.2. Реалізація положень контекстного навчання у професійній підготовці майбутнього соціолога
2.3. Спрямованість змісту дисциплін гуманітарного циклу на формування професійних якостей майбутнього соціолога
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО СОЦІОЛОГА У ПРОЦЕСІ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ
3.1. Організація та хід педагогічного експерименту
з формування професійних якостей майбутнього соціолога
у процесі контекстного навчання
3.2. Динаміка рівня розвитку професійних якостей майбутнього соціолога за результатами формувального впливу
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК