ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ВИВЧЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИП-ЛІН МАЙБУТНІМИ ОФІЦЕРАМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1.Професійна діяльність військового фахівця технічного профілю як психолого-педагогічна проблема 1.2.Військово-технічна підготовка майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах 1.3.Дидактичні ресурси дистанційної освіти у військово-технічній підготовці майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах 1.3.1.Інформаційний простір як провідний чинник розвитку дидактичних систем дистанційної освіти і навчання 1.3.2.Стан розвиненості дистанційної освіти та дистанційного навчання й можливості їх використання у військово-технічній підготовці майбутніх офіцерів Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУ-ВАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ОФІЦЕРАМИ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ 2.1. Наукові та організаційно-методичні передумови застосування засобів дистанційного навчання у процесі вивчення військово-технічних дисциплін майбутніми офіцерами 2.2.Засоби дистанційного навчання та принципи їх застосування у процесі вивчення військово-технічних дисциплін майбутніми офіцерами 2.3.Цілі, завдання та методичні особливості застосування засобів дистанційного навчання у процесі вивчення військово-технічних дисциплін майбутніми офіцерами 2.4.Особливості методики проведення констатувального експерименту Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3.ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВ-НОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАН-ЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН 3.1.Особливості проектування дистанційного навчального курсу "Основи побудови автоматизованих систем управління радіотехнічних військ Повітряних сил" 3.1.1.Опорні сигнали як ефективний засіб репрезентації навчального матеріалу в системі дистанційного навчання 3.1.2.Процедура проектування дистанційного навчального курсу "Основи побудови автоматизованих систем управління радіотехнічних військ Повітряних сил" 3.2. Психолого-педагогічні умови застосування засобів дистанційного навчання у військово-технічній підготовці майбутніх офіцерів 3.3.Методика формувального експерименту 3.4.Аналіз отриманих результатів формувального експерименту Висновки до третього
розділу ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922