ЗМІСТ
ГЛОСАРІЙ.
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОМЕТРИЧНИХ УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ
1.1.Проблема формування стереометричних уявлень в учнів основної школи в психолого-педагогічній літературі.
1.2.Вікові особливості пізнання простору учнями - класів. Рівні сформованості просторових уявлень в учнів - класів.
1.3.Відображення проблеми формування стереометричних уявлень в шкільних програмах, підручниках і навчальних посібниках України та зарубіжжя.
1.4.Психолого-педагогічні засади наступності вивчення геометричного матеріалу у початковій школі, - та - класах.
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОМЕТРИЧНИХ УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ - КЛАСІВ2.1.Дидактичні засади формування стереометричних уявлень в учнів - класів .
2.2.Використання унаочнення та педагогічних програмних засобів навчання у процесі формування стереометричних уявлень учнів - класів
2.3.Система вправ як засіб управління процесом формування стереометричних образів.
2.4.Методичні засади формування стереометричних уявлень в учнів - класів
2.Організація педагогічного експерименту та його результатиВисновки до
розділу 2.ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.ДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922