ЗМІСТ
ВСТУП
……………………………………………………………….
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Психологічна сутність інновацій …………………….
1.2. Зміст і структура інноваційної діяльності …………
1.3. Проблема психологічних бар’єрів у професійній діяльності вчителя
…………………………………….
1.4. Постановка проблеми дослідження (концептуальні засади)
………………………………………………….
Висновки до
Розділу ……………………………………
РОЗДІЛ
АНАЛІЗ психологічних БАР’ЄРІВ ІННОВАЦІЙНОЇ Педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ ………………
2.1. Організація та методи дослідження …………………
2.2. Бар’єри в інноваційній діяльності педагогів ……….
2.2.1. Соціальні бар’єри …………………………….
2.2.2. Бар’єри творчості в інноваційній діяльності педагога ……………………………………….
2.2.3. Криза педагогічної діяльності як психологічний бар’єр …………………………………
2.3. Структура мотивів інноваційної діяльності педагогів різних типів
навчальних закладів ……….
2.4. Вплив внутрішньошкільної ситуації на інноваційну діяльність педагогів
………………………………….
2.5. Вплив соціально-демографічних характеристик на інноваційну діяльність
педагога ……………………
2.6. Вплив індивідуально-психологічних рис педагогів на інноваційну активність
………………………….
Висновки до
Розділу ……………………………………
РОЗДІЛ
психологічні засади КОРЕКЦІї БАР’ЄРІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ………….
3.1. Головні положення та принципи рефлексивно-інноваційного тренінгу для
корекції інноваційних бар’єрів ………………………………………………
3.2. Результати застосування рефлексивно-інноваційного тренінгу для корекції
інноваційних бар’єрів
Висновки до
Розділу ……………………………………
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922