Ви є тут

Психологічні особливості подолання інноваційних бар'єрів у педагогічній діяльності

Автор: 
Городецька Наталія Григорівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003115
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
……………………………………………………………….
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕ­МИ ІННОВАЦІЙ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Психологічна сутність інновацій …………………….
1.2. Зміст і структура інноваційної діяльності …………
1.3. Проблема психологічних бар’єрів у професійній діяльності вчителя
…………………………………….
1.4. Постановка проблеми дослідження (концептуальні засади)
………………………………………………….
Висновки до
Розділу ……………………………………
РОЗДІЛ
АНАЛІЗ психологічних БАР’ЄРІВ ІННО­ВА­ЦІЙНОЇ Педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ ………………
2.1. Організація та методи дослідження …………………
2.2. Бар’єри в інноваційній діяльності педагогів ……….
2.2.1. Соціальні бар’єри …………………………….
2.2.2. Бар’єри творчості в інноваційній діяльності педагога ……………………………………….
2.2.3. Криза педагогічної діяльності як психоло­гічний бар’єр …………………………………
2.3. Структура мотивів інноваційної діяльності педагогів різних типів
навчальних закладів ……….
2.4. Вплив внутрішньошкільної ситуації на інноваційну діяльність педагогів
………………………………….
2.5. Вплив соціально-демографічних характеристик на інноваційну діяльність
педагога ……………………
2.6. Вплив індивідуально-психологічних рис педагогів на інноваційну активність
………………………….
Висновки до
Розділу ……………………………………
РОЗДІЛ
психологічні засади КОРЕКЦІї БАР’ЄРІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ………….
3.1. Головні положення та принципи рефлексивно-інноваційного тренінгу для
корекції інноваційних бар’єрів ………………………………………………
3.2. Результати застосування рефлексивно-інновацій­ного тренінгу для корекції
інноваційних бар’єрів
Висновки до
Розділу ……………………………………
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………
СПИСОК