ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП…………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
ДІТЕЙ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ……………………
1.1. Поняття літературної творчості, літературних здібностей в
психолого-педагогічній
науці
1.2. Вікові особливості прояву здібностей до літературної творчості і деякі
умови їхнього
формування
1.3. Місце пізнавальних процесів у структурі літературних
здібностей
Висновки до
розділу
1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ЇХНІХ
ОСНОВНИХ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ У МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ
2.1. Визначення критеріїв успішності літературно-творчої діяльності дітей і
сформованості їх пізнавальних процесів……………………………………
2.2. Вивчення успішності виконання учнями творчих завдань щодо створення
оригінальних текстів…………………………………….
2.3. Визначення рівнів сформованості у молодших школярів логічної
пам’яті…………………………………………………………………………….
2.4. Визначення рівнів сформованості образного мислення в учнів молодших
класів…………
2.5. Визначення рівнів сформованості у молодших школярів творчої уяви.
Висновки до
розділу ….…………………………………….
РОЗДІЛ 3. РОЛЬ ТВОРЧОЇ УЯВИ, ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ТА ЛОГІЧНОЇ
ПАМ’ЯТІ В ФОРМУВАННІ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
ШКОЛЯРІВ……………………………………….………
3.1. Мета, завдання формуючого експерименту з розвитку літературно-творчих
здібностей дітей……………………………………………………….
3.2. Методика одночасної активізації творчої уяви, образного мислення та
логічної пам’яті.………………………………………………….
3.3. Методика розвитку образного мислення та творчої уяви ……….
3.4. Методика активізації логічної пам’яті………………….
3.5. Аналіз результатів, отриманих в експериментальному дослідженні…
Висновки до
розділу ….……………………….……….
ВИСНОВКИ……………………………………………….….
ДОДАТКИ……………………………….……………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922