Ви є тут

Формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів.

Автор: 
Зель Ірина Олексіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003629
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ
ДИСЦИПЛІН ДО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Педагогічний аналіз підготовки майбутніх вчителів до освіти дорослих у системі
неперервної
освіти……
Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів
гуманітарних дисциплін у контексті неперервної освіти
Висновки до
розділу …………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ АНДРАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ
ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
2.1. Критерії сформованості андрагогічної компетентності у вчителів
гуманітарних
дисциплін
Модель професійної підготовки вчителів гуманітарного профілю до
навчання дорослих…………………………………………………………….
Висновки до
розділу ……………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА АВТОРСЬКОЇ МОДЕЛІ
3.1. Організація дослідно-експериментальної роботи…………………….
3.2. Аналіз результатів формувального етапу експерименту………………
Висновки до
розділу ……………………………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….
СПИСОК