Ви є тут

Методика контролю та корекції навчальних досягнень з математики учнів основної школи.

Автор: 
Черкаська Любов Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004015
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
1.1.
1.2.
Психолого-педагогічні основи здійснення контролю та корекції навчальних
досягнень учнів
Психологічні особливості учнів основної школи
1.3.
Дидактичні вимоги до організації контролю результатів навчання
1.4.
Корекція математичної підготовки учнів як компонент сучасних методичних систем
навчання математики
1.4.1.
Основні характеристики коректувального процесу
1.4.2.
Методи і засоби корекції
1.4.3.
Загальні підходи до виявлення помилок та причин їх виникнення
1.4.4.
Запобігання та усунення математичних помилок учнів
1.5.
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб здійснення контролю й корекції
результатів навчання учнів
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ТА КОРЕКЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ
ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З МАТКМАТИКИ
2.1.
Методика контролю та корекції навчальних досягнень учнів основної школи у
процесі навчання математики
2.1.1.
Урок засвоєння нових знань
2.1.2.
Урок формування навичок і вмінь
2.1.3.
Урок застосування знань, навичок і вмінь
2.1.4.
Урок систематизації й узагальнення знань і вмінь
2.1.5.
Урок контролю й корекції знань і вмінь
2.1.6.
Комбінований урок
2.2.
Методика використання дидактичних засобів для здійснення контролю та корекції
результатів навчання учнів математики
2.3.
Методика проведення й аналіз результатів експериментальної перевірки основних
положень дисертаційного дослідження
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК