ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування гуманістичної спрямованості майбутнього
менеджера-економіста…………………………………………….
Проблема формування професійної спрямованості менеджера-економіста в контексті
гуманістичної парадигми освіти ………….
Гуманістична спрямованість як провідна професійна характеристика майбутнього
спеціаліста…………….……………………………………
Організаційно-педагогічні умови гуманізації особистості студента в процесі
професійного становлення……………………………………….
Професійно-педагогічна ситуація як домінанта формування гуманістичної
спрямованості студентів-менеджерів: зміст, типологія, проектування та
вирішення……………………………………………….
Висновки до першого
розділу …………………………………………….
РОЗДІЛ 2. Організація навчально-виховного процесу з формування гуманістичної
спрямованості студентів-менеджерів …………………………
2.1. Критерії та діагностика сформованості гуманістичної спрямованості
студентів …………………………………………………………………………
Модель процесу формування гуманістичної спрямованості
менеджера-економіста………………………………………………………………
Застосування професійно-педагогічних ситуацій у формуванні гуманістичної
спрямованості майбутніх фахівців…………………….
Перевірка ефективності методики формування гуманістичної спрямованості
менеджера-економіста………………………………….
Висновки до другого
розділу …………………………………………………
ВИСНОВКИ ……………………………………………….…………………….
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922