З М І С Т
ВСТУП……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ І. ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЛІЦЕЇСТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА
ПРОБЛЕМА………………………………………….…………
1.1. Основні дефініції дослідження …………….…………………………
1.2. Психолого-педагогічні умови формування творчих здібностей ліцеїстів на
заняттях з хімії.…………………………………………….………
1.3. Стан сформованості творчих здібностей ліцеїстів……………….
Висновки до
розділу І ………………………………………………………
РОЗДІЛ ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЛІЦЕЇСТІВ З
ВИКОРИСТАННЯМ СИСТЕМИ ХІМІЧНИХ ЗАДАЧ…………………………………………………………….
2.1. Основи технології формування творчих здібностей ліцеїстів з використанням
системи хімічних задач……………………………………….
2.2. Компоненти та показники сформованості творчих здібностей
ліцеїстів…………………………………………………………………………….
2.3. Хімічні задачі та їх класифікація………………………………………
2.4. Система задач з хімії у творчій діяльності ліцеїстів………………….
2.5. Методика формування умінь і навичок розв’язування задач з
хімії……………………………………………………
2.6. Методика проведення експерименту та аналіз його
результатів….
Висновки до
розділу ІІ ……………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922