ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Соціалізація особистості як науково-педагогічна проблема кінця ХІХ –
першої третини ХХ століття
Методологія дослідження проблеми соціалізації особистості як
соціально-педагогічного феномена
Витоки становлення основних ідей соціалізації особистості в педагогіці України
у -х роках ХХ століття
Висновки до першого
розділу
Розділ ІІ. Ідеї соціалізації дітей та учнівської молоді в педагогічному доробку
українських науковців у –-х рр. ХХ ст.
2.1. Становлення соціально-педагогічного напряму в педагогіці України
2.2. Провідні ідеї українських учених досліджуваного періоду щодо соціалізації
дітей та учнівської молоді
2.2.1. Націоналізація як складова соціалізації дітей та учнівської молоді
2.2.2. Колектив як фактор соціалізації особистості
2.2.3. Ідея єдиної трудової школи як провідного інституту соціалізації дітей та
учнівської молоді
2.2.4. Педагогізація сім’ї як первинного оточення дитини
Висновки до другого
розділу
Розділ ІІІ. Практика соціалізації дітей та учнівської молоді України -х років
ХХ століття
3.1. Соціально-виховні інститути в системі освіти України в -ті роки ХХ
століття (для дітей та учнівської молоді з нормальним фізичним та розумовим
розвитком)
3.2. Провідні форми та методи соціалізації особистості в педагогічній практиці
соціально-виховних інститутів
3.3. Актуалізація ідей вітчизняних педагогів -х років ХХ століття в сучасних
умовах
Висновки до третього
розділу
Висновки
Список
- Київ+380960830922