зміст
Вступ
Розділ 1. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців безпеки
життєдіяльності як педагогічна проблема
1.1. Дефініція поняття “професійна компетентність” у сучасній психологічній і
педагогічній літературі
1.2. Професійна компетентність майбутніх фахівців БЖД: аналіз навчального
плану, програм підготовки, навчальної літератури
1.3. Цілі та завдання застосування сучасних ІКТ у навчальному процесі ВНЗ
МНС
1.4. Формування засобами ІКТ професійної компетентності майбутніх працівників
служби цивільного захисту
Висновки з
розділу
Розділ 2. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності
курсантів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
2.1. Зміст і методика застосування ІКТ для формування професійної
компетентності майбутніх фахівців БЖД
2.2. Організація системи технологічної і методичної підтримки в області
застосування ІКТ при викладанні дисциплін професійної та практичної підготовки
в умовах інформаційного освітнього середовища навчального закладу
2.3. Створення і використання “Психолого-тренувального центру підготовки
пожежних та аварійно-рятувальних команд” для навчання і тренінгу особового
складу пожежно-рятувальних служб МНС
Висновки з
розділу
Розділ 3. Експериментальна перевірка ефективності формування професійної
компетентності майбутніх фахівців БЖД засобами ІКТ
3.1. Організація експериментальної роботи
3.2. Перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов використання
засобів ІКТ для формування професійної компетентності майбутніх фахівців
БЖД
3.3. Результати педагогічного експерименту та їхній аналіз
Висновки з
розділу
загальні Висновки
Додатки
СПИСОК
- Київ+380960830922