ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ
МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
1.1. Формування іншомовної компетентності як педагогічна проблема
1.2. Зарубіжний досвід формування іншомовної компетентності майбутніх
менеджерів
1.3. Особливості фахової підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної
діяльності
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ
МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів
зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки
2.2. Педагогічне забезпечення формування іншомовної компетентності майбутніх
менеджерів зовнішньоекономічної діяльності
2.3. Аналіз даних експериментальних досліджень
Висновки до другого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922