ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
1.1. Соціальна адаптація як соціально-педагогічна проблема…………
1.2. Специфіка соціальної адаптації учнів в умовах професійно-технічних
навчальних закладів………………………………………………
1.3. Аналіз реальної практики соціальної адаптації учнів професійно-технічних
навчальних закладів.……………………………….………
Висновки до
розділу І………………………………………………….
РОЗДІЛ ІІ
РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
2.1. Соціально-педагогічне забезпечення професійної готовності педагогічного
колективу до вирішення задач соціальної адаптації учнів професійно-технічних
навчальних закладів……………………….………
2.2. Сприяння самоактивізації першокурсників-неформальних лідерів задля
виховного впливу однолітків на соціальну адаптацію учнів професійно-технічного
навчального закладу……………………….…………………….
2.3. Організація спрямованості учнівського самоврядування на вирішення проблем
соціальної адаптації першокурсників.…………………
2.4. Аналіз ефективності педагогічних умов соціальної адаптації учнів
професійно-технічних навчальних закладів……………………………….…
Висновки до
розділу ІІ….…………………………………………….
ВИСНОВКИ…………….…………………….…………………….…
ДОДАТКИ ……………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922