Ви є тут

Професійна підготовка майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності

Автор: 
Якса Наталія Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000299
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОСТІ КРИМСЬКОГО РЕГІОНУ
1.1. Професійна підготовка майбутніх учителів як методологічна проблема
1.2. Категоріальна структура поняття "культура" та її зв'язок із полікультурністю
1.3. Психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до особистості й діяльності вчителя
1.4. Полікультурність Кримського регіону як чинник професійної підготовки вчителя.
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ СУБ'ЄКТІВ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
2.1. Категорія "взаємодія" в системі філософських та психолого-педагогічних понять
2.2. Становлення та розвиток вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу
2.2.1. Історико-педагогічні аспекти становлення системи професійної підготовки вчителя до міжкультурної взаємодії
2.2.2. Сучасний стан професійної підготовки вчителя до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього простору.
2.3. Проблема міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу в зарубіжній соціально-філософській і психолого-педагогічній літературі
2.4. Індивідуальні характеристики суб'єктів взаємодії освітнього простору.
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ЗАСАДАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОСТІ
3.1. Сутність категорії "педагогічна освіта майбутнього вчителя" в контексті ідеї полікультурності.
3.2. Полікультурна освіта студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці.
3.3. Розробка концептуальної моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя в контексті ідеї полікультурності
Висновки до
розділу 3.
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ.
4.1. Програма та методика експериментального дослідження.
4.1.1. Стан підготовки вчителів загальноосвітньої школи до організації міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу
4.2. Система критеріїв, показників і рівнів готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії.
4.3. Науково-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів до продуктивної взаємодії суб'єктів освітнього процесу.
4.4. Педагогічна технологія організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього простору.
Висновки до
розділу 4.
РОЗДІЛ 5. ДИНАМІКА СФОРМОВАНОСТІ ПОКАЗНИКІВ ГОТОВНОСТІ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ КРИМСЬКОГО РЕГІОНУ.
5.1. Особливості організації формувального етапу експериментальної роботи.
5.2. Дослідження цілемотиваційної сфери професійної підготовки майбутніх педагогів до здійснення міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу
5.3. Формування знань та вмінь міжкультурної взаємодії майбутнього педагога в процесі його професійної підготовки
5.4. Дослідження сформованості професійної та особистісно-ціннісної сфери міжкультурної підготовки майбутніх педагогів.
Висновки до
розділу 5.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК