ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ОСВІТА ДОРОСЛИХ ЯК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ТА
ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Соціально-економічна детермінованість розвитку освіти дорослих
1.2. Порівняльні дослідження з проблем освіти дорослих: етапи, напрями, результати
1.3. Філософсько-методологічні підходи до аналізу освіти дорослих
1.4. Феномен освіти дорослих у контексті розвитку неперервної освіти.
1.5. Стратегії розвитку освіти дорослих в діяльності міжнародних організацій
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ І
РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ
2.1. Витоки становлення освіти дорослих у Скандинавії
2.2. Грундтвігський період розвитку освіти дорослих
2.3. Розвиток освіти дорослих у першій половині XX століття
2.4. Провідні чинники розвитку освіти дорослих в контексті
соціальних змін другої половини XX століття.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРНА І ФУНКЦІОНАЛЬНА ТРАНСФОРМАЦІЯ
ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ СКАНДІНАВІЇ У ДРУГІЙ
ПОЛОВИНІ XX СТОЛІТТЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
3.1. Концептуальні засади освіти дорослих .
3.2. Порівняльно-педагогічний аналіз структур освіти дорослих у скандинавських країнах
3.3. Формування державної політики у галузі освіти дорослих .
3.4. Соціальне партнерство у функціонуванні та управлінні освітою дорослих.
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ
ФУНКЦІОНУВАННЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У
СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ
4.1. Формування концепції навчання дорослої людини у скандинавському освітньому просторі
4.2. Принципи навчання дорослих
4.3. Гуманістичні засади технологій навчання дорослої людини.
4.4. Підготовка педагогічного персоналу для систем освіти дорослих скандинавських країн
Висновки до четвертого
розділу.
РОЗДІЛ 5. ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
ДОРОСЛИХ У СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ У КОНТЕКСТІ
ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄДИНОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО
ПРОСТОРУ
5.1. Визнання результатів неформальної та інформальної освіти
дорослих
5.2. Неформальна освіта дорослих як механізм розвитку демократичної
громадянськості у скандинавських країнах
5.3. Тенденції та закономірності розвитку освіти дорослих у
скандинавських країнах
5.4. Можливості використання прогресивних ідей скандинавського
досвіду у теорії та практиці реформування сучасної системи освіти
дорослих України.
Висновки до п'ятого
розділу
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922