Ви є тут

Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів

Автор: 
Петухова Любов Євгенівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000437
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Перелік умовних позначень
Вступ
Розділ І. Історико-методологічні та теоретичні передумови дослідження проблеми підготовки вчителя школи першого ступеня
1.1. Ретроспективний аналіз соціально-педагогічних досліджень професійної підготовки вчителів
1.2. Структурно-компонентна професійна характеристика вчителя початкових класів
1.3. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів початкових класів
Висновки з першого
розділу
Розділ ІІ. Контентний аналіз основних підходів до формування інформатично-професійної компетентності в освітньо-педагогічному середовищі вищої школи
2.1. Взаємозв'язок традиційних та інформаційних освітніх технологій.
2.2. Аналіз існуючих підходів до підготовки вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
2.3. Історичний екскурс розвитку інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища
2.4. Організаційно-педагогічне та програмно-методичне забезпечення інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища сучасної вищої школи
Висновки з другого
розділу
Розділ ІІІ. Специфіка формування інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкових класів
3.1. Сутність і структура інформатичних компетентностей учителя початкових класів
3.2. Особливості процесу формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів
3.3. Ставлення студентів до інформаційно-комунікаційних технологій навчання
3.4. Врахування індивідуальних і вікових психофізіологічних особливостей студентів у процесі використання інформаційно-комунікаційних технологій
Висновки з третього
розділу
Розділ IV. Методологічні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів
4.1. Вихідні концептуальні положення формування інформатичних компетентностей учителя
4.2. Дидактична модель формування інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкової освіти
4.3. Критеріальний підхід до формування інформатичних компетентностей учителя початкових класів
4.4. Характеристика реального стану сформованості інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкових класів .
Висновки з четвертого
розділу
Розділ V. Дослідно-експериментальна система підготовки компетентнісного вчителя початкових класів (на прикладі курсу "Історія педагогіки")
5.1. Теоретичне обґрунтування побудови експериментального навчання .
5.2. Реалізація експериментальної моделі навчання
5.3. Хід та інтерпретація результатів експериментального дослідження формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів
5.4. Провідні тенденції та перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів початкових класів
Висновки з п'ятого
розділу
Висновки
Список