ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності1.1. Ретроспективний огляд становлення системи підготовки вчителів початкової школи1.2. Основні напрями розробки науково-теоретичних засад підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності1.3. Культуровідповідність як новий етап розвитку теорії і практики сучасної освіти1.4. Феномен "культура вчителя" у науково-педагогічних дослідженняхВисновки з першого
розділу
Розділ 2. Професійно-педагогічна культура вчителя початкової школи як категорія педагогіки2.1. Логіка категоріального аналізу феномена "професійно-педагогічна культура вчителя початкової школи"2.2. Професійно-педагогічна культура вчителя початкової школи у контексті категорій якості і кількості2.3. Професійно-педагогічна культура вчителя початкової школи у категоріях сутності та існування2.4. Професійно-педагогічна культура вчителя початкової школи у суб'єкт-об'єктному виміріВисновки з другого
розділу
Розділ 3. Практико-орієнтований підхід у формуванні професійно-педагогічної культури вчителів початкової школи3.1. Сутнісь практико-орієнтованого підходу як методологічного принципу гуманітарного пізнання3.2. Особливості змісту і методу пізнання професійно-педагогічної культури вчителів початкової школи у контексті практико-орієнтованого підходу3.3. Педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури вчителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходуВисновки з третього
розділу
Розділ 4. Експериментальне дослідження формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу4.1. Логіка і методика організації експериментального дослідження формування професійно-педагогічної культури вчителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу4.2. Аналіз об'єктивних передумов формування професійно-педагогчної культури майбутніх учителів початкової школи у навчальному процесі ВНЗ4.3. Стан сформованості професійно-педагогічної культури вчителів початкової школи і студентів випускного курсу4.4. Експериментальна технологія формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу4.5. Порівняльний аналіз рівнів сформованості професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи на констатувальному і прикінцевому етапах експериментального дослідження.4.5.1. Результати констатувальних зрізів та їх аналіз.4.5.2. Результати прикінцевих зрізів та їх аналіз.Висновки з четвертого
розділуВисновкиСписок
- Київ+380960830922