Ви є тут

Ефективність економічних відносин підприємств і організацій роздрібної торгівлі споживчої кооперації

Автор: 
Олійник Валентина Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2008
Артикул:
3408U004936
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Розділ 2. Управління та контроль за виконанням змісту Програми
2.1 Основні принципи
Розробка Програми базується на принципах, які визначено Законом України “Про
державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального
розвитку України”, а саме: цілісність, об'єктивність, науковість, гласність,
самостійність, рівність, дотримання загальнодержавних інтересів. До
вищезазначених принципів слід також віднести:
досягнення консенсусу серед представників влади, кооперативних об’єктів, інших
галузей діяльності і бізнесу щодо програмних  пріоритетів, засобів стимулювання
та контролю для кожного етапу розробки Програми, закладає діалогову платформу
партнерства та довіри між усіма учасниками її виконання, забезпечує загальну
суспільну підтримку та сприяння успішній реалізації Програми;
принцип синхронізації, що передбачає синхронізацію виконання взаємопов’язаних
програмних завдань та їх безперервне ресурсне забезпечення;
забезпечення прозорості та спадковості у реалізації Програми незалежно від
зміни урядів в країні.
2.2. Затвердження
Проект Програми, крім обговорення у вищих органах облспоживспілок, варто широко
висвітлити у засобах масової інформації (газета «Вісті. Діловий випуск» та
місцевих газетах), організувати та провести круглий стіл (обговорення) на
правлінні облспоживспілки із залученням представників бізнесу, місцевої влади
та пайовиків, а також громадських організацій з метою узгодження щодо:
обґрунтування актуальності підвищення ефективності економічних відносин
роздрібної торгівлі у споживчій кооперації, соціальної місії, ключових цільових
орієнтирів, участі місцевої влади та бізнесу у фінансуванні програмних заходів,
згоди на систему пільг, включаючи податкові по окремих заходах (якщо такі
будуть чітко ідентифіковані) у межах визначених пріоритетів (з встановленням
допустимих меж бюджетних втрат від їх надання), форм контролю (включаючи аудит)
за ефективним використанням коштів.
Пропозиції щодо змісту Програми обговорені на засіданні Правлінь
облспоживспілок, рекомендовані зміни та доповнення внесені до проекту Програми.
Після всебічного узгодження Правління облспоживспілок на своєму засіданні
прийняли рішення про затвердження Програми.
2.3. Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням Програми покладається на керівників підприємств і
організацій роздрібної торгівлі облспоживспілок.
Додаток АБ
Обґрунтування зниження кількості збиткових кооперативних підприємств роздрібної
торгівлі Миколаївської облспоживспілки за територіальною ознакою та прогноз на
2008-2010 роки
Таблиця АБ.1
Обґрунтування зниження кількості збиткових кооперативних підприємств роздрібної
торгівлі Миколаївської облспоживспілки
Найменування РСТ, РСС
Кількість збиткових підприємств роздрібної торгівлі
Пропозиція зниження кількості збиткових підприємств:
Середньорічний роздрібний товарооборот в розрахунку на 1 підприємство
роздрібної торгівлі, тис. грн
Приріст роздрібного товарообо-роту, тис. грн
Рентабель-ність, %
Приріст прибутку, тис. грн
віднос-
на ,%
абсолют-на, од.
А
Арбузинське
Баштанське
Березанське
Березнігуватське
100
418,5
418,5
1,23
5,1
Братське
100
35,4
70,7
1,23
0,8
Веселинівське
488,4
Вознесенське
954,0
Врадієвське
117,1
Доманівське
100
84,3
84,3
7,41
6,2
Продовження 1 Табл. АБ.1
А
Єланицьке
100
24,9
24,9
1,23
0,3
Жовтневе
100
780,4
780,4
1,23
9,6
Казанківське
100
105,6
105,6
1,23
1,3
Кривоозерське
Миколаївське
100
412,0
412,0
1,23
5,1
Новобузьке
Очаківське
Первомайське
Снігурівське
Учпо Коларова
Всього по РСС, РСТ
100
222,6
1781,2
1,23
21,9
Таблиця АБ.2
Обґрунтування зниження кількості збиткових кооперативних підприємств роздрібної
торгівлі Одеської облспоживспілки
Найменування РСТ, РСС
Кількість збиткових підприємств роздрібної торгівлі
Пропозиція зниження кількості збиткових підприємств:
Середньорічний роздрібний товарооборот в розрахунку на 1 підприємство
роздрібної торгівлі, тис. грн
Приріст роздрібного товарообороту, тис. грн
Рентабель-ність, %
Приріст прибутку, тис. грн
віднос-
на ,%
абсо-лютна, од.
3
Арцизька РСС
262,5
Ананьївське РСТ
216,3
Балтське РСТ
100
119,1
119,1
1,23
1,5
Б-Дністровське РСТ
286,8
Біляївська РСС
50
194,8
194,8
1,09
2,1
Березівське РСТ
100
307,3
307,3
1,23
3,8
Болградська РСС
100
418,9
418,9
1,08
4,5
В-Михайлівське РСТ
110,9
Іванівська РСС
50
82,3
82,3
1,23
1,0
Ізмаїльська РСС
50
156,3
156,3
1,23
1,9
Кілійська РСС
Кодимське РСТ
Комінтернівська РСС
Котовська РСС
100
75,7
75,7
1,01
0,8
Красноокнянське РСТ

Продовження 1 Табл. АБ.2
7
Любашівська РСС
50
98,7
197,4
1,23
2,4
Миколаївська РСС
100
61,4
61,4
1,23
0,8
Овідіопольське РСТ
100
511,4
511,4
1,23
6,3
Роздільнська РСС
100
456,5
456,5
1,23
5,6
Рінійське РСТ
Савранське РСТ
100
141,8
141,8
1,23
1,7
Саратська РСС
50
576,5
1153,0
1,23
14,2
Тарутінська РСС
2864,0
Татарбунарська РСС
446,1
Фрунзінська РСС
100
235,0
235,0
1,23
2,9
Ширяєвська РСС
100
72,3
72,3
6,27
4,5
Одеський РРК
Всь