Ви є тут

Формування комплексу маркетингу на підприємствах-виробниках продукції плодоовочевої переробки

Автор: 
Капустіна Тамара Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000148
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПРОДУКЦІЇ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПЕРЕРОБКИ
1.1.Еволюція теоретичних підходів до поняття та сутності комплексу маркетингу на підприємстві
1.2.Специфіка маркетингової діяльності підприємств сфери переробки плодоовочевої продукції.
1.3.Фактори, які впливають на комплекс маркетингу на підприємствах сфери переробки плодоовочевої продукції
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 1.
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПЕРЕРОБКИ.
2.1. Перспективи розвитку ринків продукції плодоовочевої переробки в Україні та світі, як фактори впливу на діяльність підприємств плодоовочевої переробки.
2.2. Дослідження ринку продукції плодоовочевої переробки України
2.3.Аналіз взаємодії елементів комплексу маркетингу підприємств плодоовочевої переробки.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 2.
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛЕЙ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПЕРЕРОБКИ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ СВІТОВИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКІВ.
3.1.Формування синергетичного ефекту комплексу маркетингу при діяльності підприємств на ринку плодоовочевої переробки України.
3.2. Впровадження комплексу маркетингу в діяльність підприємств на ринку плодоовочевої переробки України.
3.3. Методичні принципи оцінки ефективності впровадження комплексу маркетингу на підприємствах плодоовочевої переробки
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 3
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ДОДАТКИ
СПИСОК