Ви є тут

Споживча поведінка підприємств на ринку сухого молока (за матеріалами підприємств молокопереробної галузі України)

Автор: 
Рябова Тетяна Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000919
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
стор.ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ1.1. Поведінка споживачів промислового сектору економіки в предметному полі методології маркетингу1.2. Системно-методичні особливості та підходи до моделювання поведінки підприємств в сфері споживання у світовій практиці маркетингу1.3. Організаційно-економічні особливості проектування і управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМ ВЗАЄМОДІЇ ВИРОБНИКІВ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ НА РИНКУ СУХИХ МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ2.1. Глобальні перспективи та передумови розвитку маркетингового потенціалу виробників сухих молокопродуктів2.2. Тенденції розвитку молочного ринку України та актуальні (сучасні) особливості споживання сухих молокопродуктів2.3. Передумови партнерства і взаємодії споживачів і виробників на ринку сухих молокопродуктів
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ВІТЧИЗНЯНИХ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ3.1. Маркетингова концепція ефективної взаємодії виробників і споживачів на ринку сухих молокопродуктів3.2. Розробка моделі поведінки споживачів-трейдерів та їх взаємодія із виробниками сухого молока3.3. Вибір і обґрунтування моделей усталених мереж промислового споживання сухого молокаВИСНОВКИДОДАТКИ СПИСОК