Ви є тут

Процесна організація корпоративного управління діяльністю операторів телекомунікацій

Автор: 
Коваль Віктор Васильович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001115
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ.ВСТУП
РОЗДІЛ 1. КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА РОЗВИТКУ СФЕРИ ІНФОКОМУНІКАЦІЙ .1.1. Огляд методологічних основ формування системи корпоративного управління в умовах інфокомунікаційних змін 1.2. Новітні концепції використання інформаційного ресурсу в корпоративному управлінні 1.3. Передумови переходу до процесної організації управління операторами телекомунікацій Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ СКЛАДОВІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ
ОПЕРАТОРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ.2.1. Сучасні тенденції розвитку сфери інформатизації та ринку телекомунікаційних послуг 2.2. Бізнес-процеси: характеристики та особливості організації системи управління розвитком клієнтської бази послуг інфокомунікацій 2.3. Оцінювання результативності бізнес-процесів оператора телекомунікацій .Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОЦЕСНО-ОРІЄНТОВАНОГО КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАТОРАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ 3.1. Стратегічні складові системи збалансованих показників в управлінні діяльністю операторів телекомунікацій 3.2. Методика оцінки збалансованості стратегічної системи розвитку ВАТ "Укртелеком"3.3. Рекомендації щодо проектування системи управління бізнес-процесами, орієнтованої на надання нових послуг інфокомунікаційВисновки до третього
розділу. ВИСНОВКИ ДОДАТОК А ДОДАТОК Б ДОДАТОК В ДОДАТОК Д ДОДАТОК Е ДОДАТОК Ж. ДОДАТОК З. ДОДАТОК И ДОДАТОК К ДОДАТОК Л ДОДАТОК М. СПИСОК