ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Роль розвитку потенціалу машинобудівного підприємства в забезпеченні зростання його конкурентоспроможності
1.2. Аналіз сучасних методичних підходів до оцінки потенціалу машинобудівних підприємств
1.3. Теоретичні основи стратегічного управління потенціалом машинобудівного підприємства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ТА ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Оцінка стану і визначення тенденцій розвитку вітчизняних машинобудівних підприємств
2.2. Аналіз динаміки показників, що характеризують сучасний стан і ефективність використання потенціалу на підприємствах машинобудівного комплексу України
2.3. Аналіз методів управління потенціалом вітчизняних машинобудівних підприємств у сучасних умовах
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Методичний підхід щодо динамічної оцінки потенціалу машинобудівного підприємства на основі інтегральних показників стану й ефективності використання його ресурсних компонент
3.2. Методичні положення з формування напрямів стратегічних змін потенціалу машинобудівного підприємства
3.3. Методичний підхід до прогнозування результатів реалізації стратегії розвитку потенціалу машинобудівного підприємства
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
Додатки
СПИСОК
- Київ+380960830922