ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування та засади управління конкурентним середовищем підприємств сфери послуг
1.1. Сутність конкурентного середовища та його складові
1.2. Сутність та складові сфери послуг
1. Традиційні та сучасні підходи до управлінських процесів
1.4. Кластеризація підприємств як головний елемент управління формуванням конкурентного середовища
РОЗДІЛ 2. Аналіз складових конкурентного середовища та стану господарської діяльності підприємств сфери послуг
2.1. Аналіз факторів, які впливають на управління конкурентним середовищем на макрорівні.
2. Діагностика попиту на туристичні послуги та спроможності підприємств сфери послуг його задовольнити
2.3. Вплив результатів господарювання підприємств сфери послуг Закарпатської області на їх конкурентоспроможність.
РОЗДІЛ 3. Шляхи та заходи управління формуванням конкурентного середовища рекреаційно-оздоровчих підприємств Закарпаття
3.1. Концепція управління формуванням конкурентного середовища підприємств рекреаційно-оздоровчого комплексу сфери послуг Закарпаття.
3.2. Розробка туристичної кластерної карти Закарпаття
3.3. Організаційний та інституціональний аспект створення туристичного кластеру "Закарпаття"
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922