ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК
1.1. Сутність та зміст маркетингової діяльності
1.2. Особливості маркетингової діяльності підприємств
з виробництва та переробки молока в сучасних умовах
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності
підприємств з виробництва та переробки молока
Висновки до
розділу
Розділ 2. СУЧАСНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН І ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА ТА ПЕРЕРОБКИ МОЛОКА
2.1. Аналіз сучасного стану та тенденції розвитку підприємств
Одеської області
2.2. Оцінка економічної ефективності ринкової діяльності підприємств
2.3. Аналіз організації маркетингу та кон'юнктури ринку молока і молоч-
них продуктів
Висновки до
розділу
Розділ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА
ТА ПЕРЕРОБКИ МОЛОКА
3.1. Оптимізація стратегії економічного розвитку підприємств
3.2. Формування вертикальної маркетингової системи підприємств
3.3. Удосконалення комплексу маркетингу підприємств
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
Д О Д А Т К И
СПИСОК
- Київ+380960830922