Ви є тут

Формування механізму ефективного управління торговельним підприємством: (на прикладі роздрібної торговельної мережі системи споживчої кооперації України).

Автор: 
Белей Олександр Ігорович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004300
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ
Розділ
1.
Актуальні завдання управління торговельним підприємством за критерієм
ефективності господарської діяльності……………………………………………
1.1.
Теоретико-методичні засади організації управління торговельними підприємствами
системи споживчої кооперації ……………………………………………
1.2.
Розвиток концепції системного управління торговельними підприємствами споживчої
кооперації ………
1.3.
Завдання удосконалення методів управління торговельними підприємствами
…………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………
Розділ
2.
Методичні основи побудови системи ефективного управління торговельним
підприємством ………
2.1.
Особливості економічної динаміки господарської діяльності торговельного
підприємства споживчої кооперації в транзитивний період …………………………
2.2.
Процесний підхід до побудови системи ефективного управління торговельним
підприємством …………….
2.3.
Формування механізму ефективного управління торговельним підприємством
………………………………….
Висновки до
розділу .………………………………………
Розділ
3.
Інструментарій ефективного управління торговельним підприємством в системі
споживчої кооперації України …………………………………………….
3.1.
Організація і формування інформаційного забезпечення механізму ефективного
управління торговельним підприємством ……………………………………………
3.2.
Автоматизована інформаційна системи торговельного підприємства як засіб
реалізації механізму ефективного управління …………………………………………
3.3.
Оцінка ефективності впровадження автоматизованої інформаційної системи
управління торговельним підприємством ……………………………………………….
Висновки до
розділу ………………………………………….
Висновки …………………………………………………………………
Додатки …………………………………………………………………
Список