Ви є тут

Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств

Автор: 
Мілаш Леонід Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001962
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИН-ГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ1.1. Організаційно-економічні засади формування і розвитку системи маркетингу молокопереробних підприємств1.2. Особливості маркетингу в агропромисловому виробництві та його складові1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності на молокопереробних підприємствах
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ2.1. Маркетингові дослідження підприємств на ринку молока та молокопродукції2.2. Діагностика мікроконкурентного середовища в системі маркетингу молокопереробних підприємств2.3. Оцінка мезо- та макроконкурентоспроможності в системі маркетингової діяльності молокопереробних підприємствВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ3.1. Удосконалення методики оцінки ефективності маркетингової діяльності молокопереробних підприємств3.2. Розробка маркетингових стратегій, що забезпечують конкурентні переваги молокопереробних підприємств3.3. Розвиток консультаційних служб з управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємствВисновки до
розділу ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК