Ви є тут

Формування ситуаційного управління на підприємствах торгівлі

Автор: 
Саврасова Алевтина Акимфівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003857
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади ситуаційного управління на торговельних
підприємствах ………………………………………………
1.1. Системне місце ситуаційне управління в діяльності підприємства
1.2. Методичні основи аналізу ситуацій і прийняття управлінських рішень
1.3. Особливості ситуаційного управління в торговельних підприємствах
Висновки до
розділу …………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. Дослідження управління торговельними підприємствами в контексті
ситуаційного управління…………………………………….
2.1. Діагностика стану ситуаційного управління на торговельних підприємствах
2.2. Аналіз інформаційного забезпечення на засадах ситуаційного управління на
торговельних підприємствах………………………………….
2.3. Оцінка ефективності стратегічного ситуаційного управління………….
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. Концептуальні аспекти формування ситуаційного управління на
торговельних підприємствах
3.1. Обґрунтування моделі ситуаційного управління ……………………….
3.2. Запровадження сучасних технологій прийняття та реалізації управлінських
рішень…………………………………………………………
3.3. Методичні підходи до формування адаптивного стилю управління та його
ефективність…………
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
ВИСНОВКИ.……….
ДОДАТКИ ….……………………………………………………………….
СПИСОК