- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Регіональна преса у конфліктному полі місцевих органів влади (за матеріалами львівських газет 1994-2004 рр.).
- Етичний інтелектуалізм у публіцистиці Івана Дзюби і Вацлава Гавела
- Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні
- Видавнича та редакторська діяльність Михайла Максимовича
- Жанрові діалогічні форми сучасного українського телебачення
- Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України і Німеччини)
- Нові слова та їх значення у мові мас-медіа Рівненщини (1995-2005 рр.).
- Преса етносів Криму: проблема національного відродження і діалог культур
- Інформаційні стратегії впливу американської преси на соціально-політичний процес в Україні
- Сучасний стан некомерційної реклами в Україні