- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Нормативна концепція теорії редагування.
- Зародження і розвиток журналістикознавчих досліджень в Україні (кінець ХІХ ст. - 80-ті роки ХХ ст.)
- Метафора в українському політичному дискурсі (за матеріалами сучасної періодики).
- Концепція персонального журналізму у пресі Сполучених Штатів Америки (історія формування та сучасний аспект проблеми)
- Вплив засобів масової інформації на підсвідомість
- Українські періодичні видання у Німеччині (1919-1945 рр.): формування та функціонування
- Публіцистична та редакторсько-видавнича діяльність Євгена-Юлія Пеленського.
- Типологія сучасної преси Східної України
- Українська преса повітових міст Галичини 20-30-х рр. ХХ ст.: особливості становлення та розвитку, система текс-то-вих публікацій
- Розвиток кооперативного книговидання в Україні в кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. (на прикладі Всеукраїнського кооперативного книговидавничого і книготорговельного товариства "Книгоспілка") .