ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.
1.1. Теоретичні засади формування основ професіоналізму майбутнього вчителя початкової школи.
1.2. Моделювання педагогічних ситуацій у навчальному процесі як основа майбутньої професійної діяльності педагога
1.3. Зміст і структура готовності студентів до моделювання педагогічних ситуацій у системі професійної підготовки
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА НАУКОВО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ ОСНОВ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
2.1. Діагностика стану сформованості основ професіоналізму майбутніх учителів початкових класів у процесі моделювання педагогічних ситуацій.
2.2. Зміст і методика експериментального дослідження.
Висновки до другого
розділу .
РОЗДІЛ
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ.
3.1. Компоненти формування основ професіоналізму в студентів у навчальному процесі засобами моделювання педагогічних ситуацій
3.2. Реалізація дидактичних можливостей позааудиторної роботи у формуванні основ професіоналізму майбутніх класоводів.
3.3. Аналіз та оцінка результатів сформованості основ професіоналізму майбутніх учителів початкових класів.
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ .
СПИСОК
- Киев+380960830922