ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВІЗУАЛЬНОЇ КРЕАТИВНОСТІ
В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ .
1.1. Аналіз основних підходів до вивчення креативності та її
механізмів в сучасній психологічній науці
1.2. Візуальна креативність в структурі візуального мислення
1.3. Онтогенетичні умови розвитку візуальної креативності в
підлітковому віці .
1.4. Особливості використання комп'ютерних технологій в
розвитку креативності підлітків та їх ефективність .
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ
ВІЗУАЛЬНОЇ КРЕАТИВНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ .
2.1. Умови організації та етапи емпіричного дослідження
2.2. Опис методик дослідження візуальної креативності в підлітковому
віці .
2.3. Результати емпіричного дослідження структурних
компонентів візуальної креативності в підлітковому віці
2.3.1. Діагностика особливостей розвитку структурного компоненту
"продуктивність висунення візуальних гіпотез" в підлітковому
віці
2.3.2. Діагностика особливостей розвитку структурного компоненту
"візуальна оригінальність" в підлітковому віці
2.3.3. Діагностика особливостей розвитку структурного компоненту
"стратегіально-семантична гнучкість" в підлітковому віці .
2.4. Взаємозв'язки візуальної креативності з іншими
процесуальними компонентами візуального мислення
2.5. Порівняльний аналіз рівнів розвитку візуальної та
вербальної креативності в підлітковому віці
2.6. Виділення експериментальної групи для проведення
розвивального тренінгу
Висновки до другого
розділу .
РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ВІЗУАЛЬНОЇ КРЕАТИВНОСТІ
В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРНОГО
ТРЕНІНГУ .
3.1. Задачі та принципи побудови комп'ютерного тренінгу
з розвитку візуальної креативності .
3.2. Опис змістових завдань комп'ютерного тренінгу з розвитку
візуальної креативності в підлітковому віці та умови його
організації .
3.3. Результати апробації комп'ютерного тренінгу з розвитку
візуальної креативності в підлітковому віці .
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922