ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень
Вступ
Розділ 1. Теоретичні передумови навчання професійно-орієнтованої англійської мови в процесі підготовки інженерів
1.1. Теорія та практика навчання англійської мови майбутніх інженерів у вищих навчальних закладах.
1.2. Моделі післядипломного навчання інженерів англійської професійно-орієнтованої мови в сучасній системі освіти
1.3. Шляхи реалізації корпоративної моделі післядипломного навчання інженерів англійської професійно-орієнтованої мови
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Методика інтенсивного корпоративного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови
2.1. Цілі інтенсивного корпоративного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови та принципи розробки його методики
2.2. Зміст інтенсивного корпоративного навчання професійно-орієнтованої англійської мови інженерів ВАТ ПБК "Славутич" та ВАТ "Запоріжтрансформатор"
2.3. Система вправ для проведення інтенсивного корпоративного навчання професійно-орієнтованої англійської мови інженерів ВАТ ПБК "Славутич" та ВАТ "Запоріжтрансформатор"
2.3.1. Перший (інтенсивний) етап корпоративного навчання.
2.3.2. Другий (поурочний) етап корпоративного навчання
2.3.3. Третій (інтенсивний) етап корпоративного навчання.
2.4. Модель інтенсивного корпоративного навчання професійно-орієнтованої англійської мови інженерів
Висновки до другого
розділу
Розділ 3. Експериментальне дослідження ефективності методики інтенсивного корпоративного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови
3.1. Організація експериментального навчання
3.2. Проведення експериментального навчання та його результати
3.3. Методичні рекомендації щодо інтенсивного корпоративного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови за поетапно-концентричним принципом
Висновки до третього
розділу
Висновки
Список
- Киев+380960830922