ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми творчого потенціалу
1.1. Аналіз основних підходів до визначення творчого потенціалу в філософській та психолого-педагогічній літературі
1.2. Структурна організація та основні компоненти творчого потенціалу особистості
1.3. Реалізація творчого потенціалу особистості в художній та науковій діяльності .
1.4. Висновки до
розділу
Розділ 2. Дослідження особливостей прояву творчого потенціалу старшокласників шкіл різного спрямування
2.1. Постановка проблеми дослідження.
2.2. Обґрунтування методик дослідження творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл
2.3. Дослідження базових компонентів творчого потенціалу в старшокласників спеціалізованих шкіл різного спрямування
2.4. Висновки до
розділу 2
Розділ 3. Розвиток основних компонентів творчого потенціалу особистості в умовах тренінгового навчання
3.1. Аналіз умов та засобів розвитку творчого потенціалу особистості
3.2. Програма тренінгу розвитку творчого потенціалу для старшокласників спеціалізованих шкіл.
3.3. Аналіз результатів проведення тренінгу в групах старшокласників шкіл мистецтв
3.4. Аналіз результатів проведення тренінгу в групах старшокласників природничих шкіл
3.5. Висновки до
розділу 3
Висновки.
Список
- Киев+380960830922